ESPA 2014-2020
phone_forwarded
  • 210 52 21 024Τηλ. Κέντρο
  • 210 26 37 691Υποκατάστημα

οικονομία

Read

Κ. ΣΚΡΕΚΑΣ

Στις επόμενες ημέρες η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-katanalotis
  • 13 Μαρ 2024
  • οικονομία

Σήμερα θα γίνουν οι ανακοινώσεις από τα σουπερμάρκετ για τα προϊόντα που θα συμπεριλαμβάνονται στο «Καλάθι της Σαρακοστής», όπως γνωστοποίησε ο Κώστας Σκρέκας.

«Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή η οποία θα λειτουργεί έως το τέλος του μήνα» είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Αναφερόμενος στη μάχη της κυβέρνησης απέναντι στην ακρίβεια, τόνισε πως «στόχος είναι να δούμε τις τιμές να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται».

Μεταξύ άλλων ο Κώστας Σκρέκας είπε: «Αύριο θα ανακοινώσουν τα σούπερ μάρκετ τα προϊόντα τα οποία θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι. Το καλάθι θα έχει προϊόντα που αυτή την περίοδο καταναλώνουμε περισσότερο, δηλαδή κατεψυγμένα είδη θαλασσινών, θα έχει αλοιφές, ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες και όλα αυτά τα οποία καταναλώνουν αυτό το διάστημα, χαλβά και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ένα καλάθι νοικοκυριού. Το καλάθι αυτό θα κρατήσει όλο το διάστημα της νηστείας του Πάσχα».

Υπενθυμίζεται ότι στο Καλάθι της Σαρακοστής εντάσσονται τα εξής τρία προϊόντα: Χαλβάς, Νηστίσιμες σαλάτες (αλοιφές - μελιτζανοσαλάτες, ταραμοσαλάτες κ.ά.), κατεψυγμένα θαλασσινά (τουλάχιστον δύο είδη)

Νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-καταναλωτής

Επίσης ο υπουργός ανέφερε: «Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι που θέλουν να αγοράσουν και να συγκρίνουν τις τιμές του δικού τους καλαθιού μεταξύ των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται κοντά τους και έτσι να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα από εκεί που είναι φθηνότερα. Μέχρι τέλος του μήνα θα το παρουσιάσουμε. Βασιζόμαστε στην παλιότερη εφαρμογή, την αναβαθμίζουμε, αυξάνουμε τα προϊόντα τα οποία μπορεί να βρίσκει ο καταναλωτής σε 3.500 κωδικούς που είναι οι πιο ταχυκίνητοι και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου των σούπερ μάρκετ και θα μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο Α ή στο Β σούπερ μάρκετ».

Πατήστε για να διαβάσετε τους Όρους χρήσης - Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων